Кyх Аркaдій Микoлайович

Кух Аркадій Миколайович, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики

З 1988 по 1993 рік навчався у Камянець-Подільському державному педагогічному інституті  імені В.П. Затонського. на фізико-математичному факультеті. Наукові інтереси формувалися на основі ідей доцента кафедри фізики Криськова Цезарія Андрійовича, завідувача кафедри фізики доцента Аносова Михайла Дмитровича, завідувача кафедри методики викладання фізики і ТЗН Атаманчука Петра Сергійовича. Після закінчення інституту отримав кваліфікацію «Вчитель фізики, інформатики та обчислювальної техніки».
Трудовий шлях розпочав у 1993 році на посаді старшого лаборанта лабораторії обчислювальної техніки в Кам’янець-Подільському державному педагогічному інституті імені В.П. Затонського. У 1994 році обраний на посаду асистента кафедри методики викладання фізики і технічних засобів навчання Кам’нець-Подільского державного педагогічного університету.
В 1996 році вступив до аспірантури Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. В цей час світогляд майбутнього вченого зростав на основі праць і спілкування з низкою науковців: завідувачем кафедри теорії і методики навчання фізики та астрономіх Коршаком Євгенієм Васильовичем, завідувачем кафедри методики фізики і методики її викладання Запорізького національного університету, професором Сергєєвим Олександром Васильовичем, завідувачем кафедри педагогіки, психології, методик фізики та математики Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка Савченком Віталієм Федоровичем та ін. В 1998 році захистив дисертацію та тему «Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів з фізики на основі рівневих завдань еталонного характеру» за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) (науковий керівник Атаманчук Петро Сергійович). У цьому ж році обраний конкурсною комісією на посаду старшого викладача кафедри методики викладання фізики і ТЗН Кам’янець-Подільського державного університету.
З 2003 року обраний на посаду доцента кафедри методики викладання фізики і дисциплін технологічної освітньої галузі. В цьому ж році отримав атестат доцента цієї ж кафедри. У 2003-2006 рр. навчався в докторантурі Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (кафедра теорії і методики навчання фізики та астрономії). В цей час на тематику досліджень вплинули праці завідувача кафедри професора Сиротюка Володимира Дмитровича, академіка Ляшенка Олександра Івановича, академіка РАО Самойленка Петра Івановича, професора Ільїна Олексія Івановича та ін.
В 2009 році обраний на посаду професора кафедри методики навчання фізики та дисциплін технологічної освітньої галузі Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. У 2014 році під керівництвом Куха Аркадія Миколайовича захищено Роздобудьком Максимом Олеговичем дисертацію «Формування проектно-дослідницької компетентності студентів аграрних коледжів у процесі навчання фізики» на здобуття ступеня кандидата педагогічних наук. У 2017 році під керівництвом Куха Аркадія Миколайовича захищено Килимником Сергієм Миколайовичем дисертацію «Організація професійно-орієнтованої діяльності студентів у процесі вивчення фізики в коледжах» на здобуття ступеня кандидата педагогічних наук.
У 2018 році Кух А.М. захистив докторську дисертацію “Теоретичо-методичні засади професійної підготовки учителя фізики в умовах освітньо-інформаційного середовища” за спеціальностями 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) (науковий консультант  Атаманчук Петро Сергійович).
У різні роки Кух А.М. забезпечував навчальний процес з дисциплін: “Методика навчання фізики”, “Програмування”, “Технічні засоби навчання”, “Методика викладання фізики у ВНЗ”, “Інформаційно-комунікаційні технології”, “Конструювання тестів”, “Організація дистанційної освіти в навчальних закладах”, “Методика професійного навчання”, “Дидактика професійної освіти”, “Методика наукових дослідженнь”, “Інженерна та комп’ютерна графіка”, “Основи технічного констуювання”, “Дидактичні основи технічної творчості”, “Інформаційно-комунікаційні технології в наукових дослідженнях” та ін.
Нині Кух А.М. здійснює наукове керівництво аспірантів освітньої галузі 014 Середня освіта (Фізика), магістрантів освітньої галузі 015 Професійна освіта (Охорона праці), 011 Освітні вимірювання, виступає офіційним опонентом на захисті кандидатських та докторських дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата та доктора педагогічних наук. 

А.М. Кух – завідувач наукової лабораторії “Управління навчально-пізнавальною діяльністю, де успішно здійснюється робота з організації та управління пізнавальною діяльністю учнів та студентів при вивченні фізико-математичних та природничо-технологічних дисциплін, з навчання сучасних методик та технологій навчальної діяльності, з популяризації інноваційних технік та процесів в освітніх закладах різного типу.
А.М. Кух голова науково-методичної ради фізико-математичного факультету, член вченої ради факультету. Член редколегії “Збірника наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. С
ерія педагогічна”, який влючено до переліку  фахових видань України. Завжди бере активну участь в організації та проведенні міжнародних наукових конференцій у Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка

З 2020 року Кух А,М. здійснює керівництво науковою школою «Теоретико-технологічні аспекти об’єктивізації контролю навчальної діяльності»“, заснованої професором Атамануком Петром Сергіййовичем.

Наукові інтереси А. М. Куха торкаються проблем організації та забезпечення професійної підготовки майбутніх учителів фізики в умовах сучасного освітньо-інформаційного середовища, Учасник понад 150 закордонних, міжнародних і всеукраїнських наукових конференцій, симпозіумів, міжнародних форумів, неодноразовий переможець Євроазійської-Азіатської першості з наукової аналітики (2011, 2012, 2013, 2016 рр.). Автор понад 500 наукових праць, серед яких: 4 монографії (1 одноосібна, 3 колективні, 1 з яких – закордонна); 12 навчально-методичних посібників (5 у співавторстві, з яких 8 рекомендовано МОН України;) статті у наукометричних та фахових журналах, збірниках наукових праць, у закордонних виданнях.
Нагороджений медаллю за вагомий внесок у розвиток освіти і науки в Кам’янець-Подільському національному університеті (2003 р.); Почесною грамотою обласного відділу народної освіти в Хмельницькій області (2008 р.); грамотами Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (2002, 2003, 2008, 2015, 2018 р.), відзначений Подякою Міністерства освіти і науки України (2019 р.),

Монографії

  1. Куx A.М. Тeopeтичнi тa мeтoдoлoгiчнi зaсaди фopмувaння систeми мeтoдичнoї пiдгoтoвки вчитeля фiзики : мoнoгpaфiя / A. М. Куx. – Київ : НПУ iмeнi М.П.Дpaгoмaнoвa, 2006. – 320 с.
  2. Куx A.М. Мeтoдичнi зaсaди opгaнiзaцiї oсвiтньoгo сepeдoвищa з фiзики в зaгaльнooсвiтнix нaвчaльниx зaклaдax : мoнoгpaфiя / A. М Куx, Д. Я. Кoстюкeвич. – Кaм’янeць-Пoдiльський : Aбeткa, 2006. – 228.
  3. Кух А.Н. Проблема гармоничного развития человека в контексте специфики современного образования и процессов социализации. / Петр Атаманчук, Кух Аркадий, Атаманчук Виктория, Билык Роман, Николаев Алексей, Семерня Оксана // Моnograph on the results of the International Conferenc: International Academy of Science and Higher Education. – London: IASHE, 2016. – 180 P.
  4. Кух А.Н. Перспективные достижения современных ученых: образование и воспитание, физическое воспитание и спорт, философия, литература и лингвистика, культура и искусство, юриспруденция. : монография / [авт.кол. : Олексин Ю.П., Кух А.Н., Макаренко А.В. и др.]. – Одесса: КУПРИЕНКО С.В, 2017. – 150 с.
  5. Кух А.М., Кух О.М.Knowedge management and the new content of education.«Wisentshaft für den mоdernen Menschen: erziehung, psychologie, philosophie, philologie, kunstgeschichte. Monografische Reihe “ Europäische Wissenschsft”». Buch 4. Teil 7. 2021. Karlsruhe. Germany.22-32

Підручники, навчальні посібники з грифом Міністерства освіти і науки України

  1. Кух А.М., Кух О.М. Практикум з конструювання тестів / Кам’янець-Подільський: «РУТА» 2019. – 136 с.

  2. Кух А.М., Кух О.М. Конструювання тестів. Практикум / Кам’янець-Подільський: «РУТА» 2019. – 148 с.
  3. Кух А.М. Методика наукових досліджень. Самостійна робота студентів з дисциплін професійної підготовки за спеціальністю 014 «Фізика» – Кам’янець-Подільський:  «РУТА», 2018. – 144 с.
  4. Кух А.М., Кух О.М. Навчальний експеримент з фізики в сучасній школі. Навчально методичний посібник. Кам’янець-Подільський : Абетка, 2021.- 200 с.
  5. Кух А.М., Кух О.М. Лазерний практикум з фізики.Лазерний практикум з фізики: навчально методичний посібник Кам’янець-Подільський, ТОВ «Друкарня «Рута» 2021. – 148 с.

  6. Кух А.М., Атаманчук П.С., Ляшенко О.І., Мендерецький В.В. Методичні основи організації і проведення навчального фізичного експерименту. Навчальний посібник. Кам’янець-Подільський: ПП Буйницький О.А., 2006. – 216 с.
  7. Кух А.М., Атаманчук П.С. Тематичні завдання еталонних рівнів з фізики 7-11класи- «Абетка-Нова», Кам’янець-Подільський, 2004. – 136 с.
  8. Кух А.М., Атаманчук П.С. Тематичні завдання еталонних рівнів з фізики (9-11 кл) Навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський: КПДПУ, 2001. – 76 с.
  9. Кух А.М., Атаманчук П.С. Тематичні завдання еталонних рівнів з фізики (7-8 кл) Навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський: КПДПУ, 2001. – 68 с.
  10. Кух А.М., Кух О.М. Технічне забезпечення сучасного освітнього середовища. Навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський: К-ПДУ, інформаційно-видавничий відділ, 2005. – 130 с.
  11. Кух А.М., Сморжевський Л.О., Атаманчук П.С. Задачі з алгебри і початків аналізу: 1001 задача фізико-технічного змісту: 10-11 кл. Київ: А.С.К., 1999. – 153 с.
  12. Кух А.М., Кух О.М. Сучасні технічні засоби навчання. Кам’янець-Подільський: К-ПДУ, 2002. – 108 с.
  13. Кух А.М. Технічне забезпечення освітнього середовища. Навчальний посібник. Кам’янець-Подільський: «РУТА», 2008. – 160 с.
  14. Кух А.М. Практикум з шкільного фізичного експерименту. Кам’янець-Подільський: «Абетка», 2007. 80 с.
  15. Кух А.М., Кух О.М. Тематичні тестові завдання з ТЗН. Навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський: К-ПДУ, 2002. – 64 с.

Статті в закордоних та наукометричних видання

  1. Кух А.М., Кух О.М.Досліди з котушкою Тесла: технологія наочного навчання і STEM.Modern engineering and innovative technologies. International periodic scientific journal ONLINE. Karlsruhe, Germany. Issue No16. Part 6. April 2021. C. 135 – 143. Indexed in INDEX COPERNICUS (ICV: 98.95) (https://www.moderntechno.de/index.php/meit/issue/view/meit16-06/meit16-06.)
  2. Кух А.Н. Инновация и профессионально-методическая подготовка преподавателя физики //Преподавание физики в высшей школе. – № 32. – С. 86-94.
  3. Кух А.Н., Килимник С.Н. Экспериметальное исследование условий профессионально-ориентированной деятельности студентов колледжей по физике. Scientific researches and their practical application. Modern state and ways of development ‘2013 Педагогика, психология и социология 2. Теория и методика учебы, воспитания и образования. Интернет-конференция 11-22.11.2015// SWORLD. – 120 с. – С. 275-277.
  4. Кух А.Н., П.С. Атаманчук, М.О.Роздобудько, О.М. Николаев, Е.М. Диндилевич Прогнозирование в обучении физике как механизм его результативности. П.С. Атаманчук, А.М. Кух, М.О. Роздобудько, О.М. Николаев, Е.М. Диндилевич // «Problems of modern pedagogics in the context of international educational standarts development» : [матеріали міжнародної наукової конференції] ; (Лондон, Великобританія, 31 січня –5 лютого, 2013 р.). London : International Academy of Science and Higher Education, JASHE, 2013. – P. 89–92.
  5. Кух А.Н., Атаманчук П.С., Атаманчук В.П., Билык Р.Н., Николаев А.М., Семерня О.Н. Теория управления обучением: теоретические начала. Іnternational scientific. Аnalytical project – http://gisap.eu/ru/node/116738
  6. Кух А.Н., Атаманчук П.С. Атаманчук В.П., Билык Р.Н., Николаев А.М., Семерня О.Н. Компетентность как показатель действенности обучения. International scientific. Analytical project http://gisap.eu/ru/node/110284/
  7. Кух А.Н. Методологические и теоретические основы инновационных обучающих систем профессиональной подготовки специалистов. Scientific Jornal of the Technical University of Varna, Special number. Днепропетровск — Варна, «Пороги», 2006 – С.58-69.
  8. Кух А.Н. Компетентносный подход в профессиональной подготовке учителя физики // Scientific researches and their practical application. Modern state and ways of development ‘2013 / Педагогика, психология и социология – 2. Теория и методика учебы, воспитания и образования. Интернет-конференция 1-12.10.2013 // SWORLD. 120 с. C.47-54. 
  9. Кух А.М. Компетентність і світогляд / А.М. Кух // SWORD: Научный взгляд в будущее. – Випуск 6, том 3. – Одесса : Куприенко С.В., 2017.  – С. 23-29.

Статті в наукових фахових виданнях

  1. Кух А.М., Пищаль А.О.  Модель адаптивного навчання у системі Stem-освіти Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: С.В. Оптасюк (голова, наук. ред.) та ін.]. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. 2022. Випуск 28: Концептуальні основи розбудови сучасної природничо-математичної та фізико-технологічної освіти. С. 114-118.
  2. Кух А.М., Кух О.М. Віртуальні цифрові середовища у постановці дистанційного навчального експерименту з фізики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: С.В. Оптасюк (голова, наук. ред.) та ін.]. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. 2022. Випуск 28: Концептуальні основи розбудови сучасної природничо-математичної та фізико-технологічної освіти. С. 114-118.
  3. Килимник С.М., Кух А.М.  Цифрові засоби у вивчення астрономії // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: С.В. Оптасюк (голова, наук. ред.) та ін.]. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. 2022. Випуск 28: Концептуальні основи розбудови сучасної природничо-математичної та фізико-технологічної освіти. С. 106-109.
  4. Кух А.М.,Кух О.М. ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ: НА ШЛЯХУ ДО МЕТАКОМПЕТЕНТНОСТІ. УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНИМ СЕРЕДОВИЩЕМ ЯК КОНЦЕПТУАЛЬНА ОСНОВА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ФІЗИКО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Збipник нaукoвиx пpaць Кaм’янeць-Пoдiльськoгo  нaцioнaльнoгo унiвepситeту : Сepiя пeдaгoгiчнa. Кaм’янeць-Пoдiльський. Кaм’янeць-Пoдiльський нaцioнaльний унiвepситeт.  iнфopмaцiйнo-видaвничий вiддiл, 2019. Випуск 25. С.26-30 (Індекс Copernicus)
  5. Кух А.М., Кух О.М. УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ. STEM-ІНТЕГРАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВА ПЕРЕДУМОВА УПРАВЛІННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЮ ТА ЯКІСТЮ ФІЗИЧНОЇ ОСВІТИ. Збipник нaукoвиx пpaць Кaм’янeць-Пoдiльськoгo  нaцioнaльнoгo унiвepситeту : Сepiя пeдaгoгiчнa. Кaм’янeць-Пoдiльський. Кaм’янeць-Пoдiльський нaцioнaльний унiвepситeт.  iнфopмaцiйнo-видaвничий вiддiл, 2018. Випуск 24. С.151-154 (Індекс Copernicus)
  6. Кух А.М., Кух О.М. STEM: світогляд і природничо-наукова компетентніссть. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Серія педагогічна. Випуск 27. Кам’янець-Подільський. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. 2021. С.159-161 (Індекс Copernicus) 
  7. Кух О.М., Кух А.М. Методи інформаційної культури у формуванні критичного мислення у боротьбі з негативним контентом інтернет-мережі. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Серія педагогічна. Випуск 27. Кам’янець-Подільський. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка.  2021. С.181-188. (Індекс Copernicus) 
  8. Кух А.М., Дінділевич Є.М. ПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ І ЗАСОБИ МЕДІАОСВІТИ. Збipник нaукoвиx пpaць Кaм’янeць-Пoдiльськoгo  нaцioнaльнoгo унiвepситeту : Сepiя пeдaгoгiчнa. Кaм’янeць-Пoдiльський. Кaм’янeць-Пoдiльський нaцioнaльний унiвepситeт.  iнфopмaцiйнo-видaвничий вiддiл, 2018. Випуск 24. С.138-141 
  9. Кух А.М. Досліди з котушкою Тесла» «Фізика і астрономія в школі». 2021 р. № 2. С.56-63 
  10. Кух А.М.  Концепція формування природничо-наукової компетентності та світогляду майбутнього фахівця в умовах STEM-освіти  «Фізика і астрономія в школі». 2021 р. № 4. С.62-70  
  11. Кух А.М., Кух О.М. Сучасні педагогічні тенденції STEM освіти в підготовці магістрів-фізиків. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини «Проблеми підготовки сучасного вчителя». Умань.Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Випуск 2(24).2021.С.121-130 
  12. Кух А.М., Кух О.М .STEM: СВІТОГЛЯД І ПРИРОДНИЧО-НАУКОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ.Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Серія педагогічна. Випуск 27. Кам’янець-Подільський:Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. 2021. С.153-161
  13. Кух А.М. Методологічні та технологічні засади формування інноваційних навчальних систем фахової підготовки вчителя фізики. Вісник Чернігівського, державного педагогічного університету. Випуск 36(2). Серія: Педагогічні науки – Чернігів, 2006. – С.3-9.
  14. Кух А.М. Концептуальні засади фахової підготовки викладача фізики. Дидактика професійної школи: Зб. наук. пр: Випуск 3/Ред. кол.: С.У.Гончаренко, В.О.Радкевич, І.Є.Каньковький та ін. – Хмельницький: ХНУ, 2005. – С. 83-86.
  15. Кух А.М. Іноваційний характер діяльності учителя фізики при постановці інтегрованих лабораторних робіт. Наукові записки. – Випуск 55. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград, РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2004. – С. 201-207.
  16. Кух А.М. Особливості педагогічної системи дистанційного навчання. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей. — Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005. – Випуск 10. – С.111-114.
  17. Кух А.М. Професійні здібності вчителя фізики і їх розвиток у ВНЗ. Вісник Чернігівського даржавного педагогічного університету. Випуск 23. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів, 2004.  – С.182-189.
  18. Кух А.М. Синергетичний підхід до формування методичних систем фахової підготовки учителя фізики. Матеріали ІХ Всеукраїнської наукової конференції «Фундаментальна та професійна підготовка фахівців з фізики». – К.:НПУ, 2004. –  С. 61.
  19. Кух А.М. Узагальнення і систематизація в розвитку пізнавальної самостійності учнів з фізики. Зб. наук. праць К-ПДПУ: Серія педагогічна: Вип. 5. Кам’янець-Подільсь­кий: К-ПДПУ, інформа­ційно-видавничий відділ, 1999. – С.57-60.
  20. Кух А.М. Умови функціонування освітнього середовища. «Наукові записки»: Збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова –К.:НПУ, 2003. – Випуск LIII(53). – С.171-178.
  21. Кух А.М. Формування професійних інтересів майбутніх учителів фізики. Наукові записки. – Випуск 55. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград, РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2004. – С. 274-281.
  22. Кух А.М. Концептуальні основи професійно-методичної підготовки викладача фізики. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи: Тези доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції. – Хмельницький: ХНУ, 2005. – С.95-96.
  23. Кух А.М. Методичні основи формування сучасного освітнього середовища фізики. Освітнє середовище як методична проблема: Збірник наукових праць Херсонського державного університету.  – Херсон: ХДУ, 2006. – С. 44-47.
  24. Кух А.М. Моделювання системи фахової підготовки викладача фізики. Наукові записки. – Випуск 66. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград, РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2005. – С. 87-93.
  25. Кух А.М. Модель системи фахової підготовки викладача фізики. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. – Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005. – Випуск 11. – С.45-48.
  26. Кух А.М. Синтетичний підхід у розробці інтегрованих лабораторних робіт практикуму з фізики і методики викладання фізики. Вісник Чернігівського даржавного педагогічного університету. Випуск 23. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів, 2004. – С. 266- 272.
  27. Кух А.М. Система методичної підготовки сучасного вчителя фізики. Збірник матеріалів ХІ Міжнародної конференції «Інформаційні технології в освіті, економіці та бізнесі».— Київ, Европейський університет. –  Т 2. – С.46-48.
  28. Кух А.М. Система ціннісних орієнтацій у фаховій підготовці викладача фізики. Збірник доповідей учасників V Всеукраїнської науково-методичної конференції «Впровадження нових інформаційних технологій навчання». Видавництво ЗДІА – Запоріжжя, 2005. – С. 230-236.
  29. Кух А.М. Системно-особистісно-діяльнісний підхід до формування системи фахової підготовки учителів фізики. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 39.—Херсон:  ХНУ, 2005. – С. 267-273.
  30. Кух А.М. Цільові орієнтації фахової підготовки викладача фізики. Зб. наук. праць № 1 —Бердянськ::БДПУ, 2006. – С.121-129.
  31. Кух А.М., Кух О.М. Сучасна дидактика і освітнє середовище. Зб. наук. праць К-ПДУ: Серія педагогічна: Вип. 9. Кам’янець-Подільсь­кий: К-ПДПУ, інформа­ційно-видавничий відділ, 2003. – С.106-108.
  32. Кух А.М., Кух О.М. Інноваційна система методичної підготовки вчителя фізики. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна, Кам’янець-Подільський державний університет, редакційно-видавничий відділ, 2006.—Випуск 12. – 46-52 с.
  33. Кух А.М., Кух О.М. Дидактичні основи методичної підготовки вчителя фізики. Дидактика професійної школи: Зб. наук. пр: Випуск 4/Ред. кол.: С.У.Гончаренко, В.О.Радкевич, І.Є.Каньковький та ін..—Хмельницький: ХНУ,2005.— С.81-84 (1,0).
  34. Кух А.М., Кух О.М. Модульно-рейтинговая система контроля профессиональных учений студентов. Материалы II Международной научно-практической конференции „Проблемы дидактики высшей школы”. – СГУ. 2000.  – С. 200-203.
  35. Атаманчук П.С., Кух А.М., Мендерецький В.В. Ціннісні аспекти фахової підготовки вчителя фізики. Наукові записки. – Випуск№60.  – Cерія: Педагогічні науки. –Кіровоград: РВВ КДПУ ім.  В. Винниченка. – 2005. – Частина 2. – С. 236-244.
  36. Атаманчук П.С., Кух А.М. Тематический контроль знаний учащихся по физике при помощи эталонных уровневых заданий. Преподавание физики в высшей школе.//Научно-методический журнал. – № 31.Москва, 2005. – С.14-17.
  37. Кух А.М. Використання принципів синергетики у формуванні систем фахової підготовки учителя фізики. Вісник Кам’янець-Подільського державного університету.— Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський державний університет, 2004. – Вип. 2. – С. 136.
  38. Кух А.М. Еталонні вимірники якості знань як критерії узагальнення знань учнів з фізики. Зб. наук. праць К-ПДПУ: Серія педагогічна: Вип. 7. Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, інформаційно-видавничий відділ, 1999. – С. 37-42.
  39. Атаманчук П.С., Кух А.М Кількісно-якісна оцінка навчальних здобутків учнів з фізики. Зб. наук. праць: спеціальний випуск. – Київ, Науковий світ, 2001.  – 217 с.
  40. Атаманчук П.С., Кух А.М. Узгодження нормативних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з вимогами особистісно-орієнтованого навчання. Фізика та астрономія в школі. – 2002.  – № 1. – С.17-20.
  41. Костюкевич Д.Я., Кух А.М. Елементи технології наочного навчання. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна, Кам’янець-Подільський державний університет, редакційно-видавничий відділ, 2006.  – Випуск 12. – С. 112-118. 
  42. Рачковський О.М., Криськов Ц.А., Кух А.М. Застосування кредитно-модульної системи при вивченні курсу загальної фізики. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. – Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005. – Випуск 11. – С.163-167.
  43. Кух А.М. Моделювання системи фахової підготовки викладача фізики. Наукові записки. Випуск 66. Серія: Педагогічні науки. Кіровоград. РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005. – С.87-93.
  44. Кух А.М. Методологические и теоретические основы инновационных обучающих систем профессиональной подготовки специалистов. Scientific Jornal of the Technical University of Varna, Special number. – Днепропетровск — Варна, «Пороги», 2006. – С.58-69.
  45. Кух А.М. Кух О.М. Дидактичні принципи в системі методичної підготовки вчителя фізики. Зб. наук. праць ІІІ Міжнародної науково-методичної конференції «Освітні вимірювання-2011» – Київ, НПУ імені М.П.Драгоманова, – 230 с. – С.198-201
  46. Кух А.М. Цільові орієнтації фахової підготовки викладача фізики. Зб. наук. праць №1 —Бердянськ::БДПУ, 2006. – 216 с. – С.121-129.
  47. Кух А.М., Килимник С.М . Реалізація професійно-орієнтованих форм навчання фізики у підготовці фахівців харчових технологій. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету: Серія педагогічна: «Інноваційні технології управління якістю підготовки майбутніх учителів фізико-технологічного профілю» — Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський національний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2014. – Випуск 21.
  48. Кух А.М. Методологічні та технологічні засади формування інноваційних навчальних систем фахової підготовки вчителя фізики. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Випуск 36(2). Серія: Педагогічні науки.Чернігів. – 2006. – С.3-9.
  49. Кух О.М., Кух А.М. Система формування методичної компетентності майбутніх вчителів фізики. Вісник чернігівського національного університету імені Т.Г. Шевченка. Випуск 44. Серія педагогічні науки. Чернігів: ЧНПУ, 2016. – № 44 -186. – С.92-98.Кух А.М. Формування навичок самоконтролю учнів з фізики. Зб. наук. праць КПДПУ.-Кам.-Подільський, 1998. – С. 35-41.
  50. Атаманчук П.С., Кух А.М Управління навчанням фізики при здійсненні різних видів контролю. Зб. наук. Праць: Педагогічні науки. – Вип.24., Херсон: ХДПУ. – 2001. – 7-14 с.
  51. Кух О.М, Кух А.М. ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У БОРОТЬБІ З НЕГАТИВНИМ КОНТЕНТОМ ІНТЕРНЕТ-МЕРЕЖІ -URL:https://biolog.kpnu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/10/naukovi-pratsi-k-pnu-im.i.-ohiienka-zbirnyk-za-pidsumkamy-zvitnoi-naukovoi-konferentsii-vyp.21.pdf#page=293
  52. А.О. Пищаль, А.М. Кух, О.М Кух ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В НАВЧАННІ ФІЗИКИ В ШКОЛІ-URL:  https://biolog.kpnu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/10/naukovi-pratsi-k-pnu-im.i.-hiienka-zbirnyk-za-pidsumkamy-zvitnoi-naukovoi-konferentsii-vyp.21.pdf#page=302
  53.  URL: http://ped-series.kpnu.edu.ua/article/view/280834

Методичні рекомендації, навчальні посібники, статті, тези доповідей

1. Кух А.М., Мястковська М.О. ВІРТУАЛЬНІ СЕРЕДОВИЩА НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ.vЗбірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції «ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИДАКТИЧНИХ ФУНКЦІЙ НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ В  УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ» Умань, 26-27 квітня 2023 р.

2. Павлюк Б.В., Кух А.М. ВІРТУАЛЬНИЙ КАБІНЕТ ФІЗИКИ ТА ЙОГО СТРУКТУРА. Збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції «ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИДАКТИЧНИХ ФУНКЦІЙ НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ» Умань, 26-27 квітня 2023 р.

3.П’ятковський О.М., Кух А.М. ЕФЕКТ КИРЛІАН ТА ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЧНИХ ОБ’ЄКТІВ. Збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції «ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИДАКТИЧНИХ ФУНКЦІЙ НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ»Умань,  26-27 квітня 2023 р.

4.П’ятковський В.М., Кух А.М. ЕЛЕМЕНТИ ДОПОВНЕНОЇ ТА ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В НАВЧАЛЬНОМУ ФІЗИЧНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ. Збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції «ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИДАКТИЧНИХ ФУНКЦІЙ НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ» Умань,  26-27 квітня 2023 р.

5. Скрипнюк С.О., Кух А.М. ВІРТУАЛЬНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ З АСТРОНОМІЇ. Збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції «ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИДАКТИЧНИХ ФУНКЦІЙ НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ В  УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ» Умань, 26-27 квітня 2023 р.

6. Кух А.М., Кух О.М. ТЕХНОЛОГІЯ НАОЧНОГО НАВЧАННЯ В ОВОЛОДІННІ ПРИРОДНИЧИМИ НАУКАМИ. Збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції «ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИДАКТИЧНИХ ФУНКЦІЙ НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ» Умань, 26-27 квітня 2023 р.

7 Ковальчук Г.В., Кух А. М. ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM – ОСВІТИ. Збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції «ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИДАКТИЧНИХ ФУНКЦІЙ НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ» Умань 26-27 квітня 2023 р.

8. Паламар А. В., Кух А.М., ІНТЕГРОВАНІ ЛАБОРАТОРНІ РОБОТИ В ХОДІ ПРОВЕДЕННЯ STEM ЗАНЯТЬ. Збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції «ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИДАКТИЧНИХ ФУНКЦІЙ НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ» Умань, 26-27 квітня 2023 р.

9. Павлюк Б.В.,Кух А.М. ВІРТУАЛЬНИЙ КАБІНЕТ ФІЗИКИ В СТРУКТУРІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ//Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2023 р., м. Тернопіль). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 227-229

10. Cкрипюк С.О., Кух А.М.ВІРТУАЛЬНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ В СТРУКТУРІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ З АСТРОНОМІЇ //Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2023 р., м. Тернопіль). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 197-199

11. Кух О. М., Кух А. М. Постановка обчислювального експерименту засобами GNU Oktave // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2023 р., м. Тернопіль). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 219-221

12. Кух О. М., Кух А. М. ТЕХНОЛОГІЯ НАОЧНОГО НАВЧАННЯ В МЕТОДИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧИХ НАУК // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2023 р., м. Тернопіль). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 209-211

11. Кух А.М. STEM і світоглядні аспекти науково-природничої компетентності . Матеріали наукової конференції «Концепція формування природничо-наукової компетентності та світогляду майбутнього фахівця в умовах STEM-освіти». 6-7 жовтня 2021 р. Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021, 102 с. С.54-55.

12. Кух А.М. Дистанційне навчання та досвід його використання. Матеріали наукової конференції «Концепція формування природничо-наукової компетентності та світогляду майбутнього фахівця в умовах STEM-освіти». 6-7 жовтня 2021 р. Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021, 102 с. С.60-62

13. Кух А.М, Кух А,М. Середовища математичного моделювання при розв’язуванні задач з теоретичної фізики. Матеріали наукової конференції «Концепція формування природничо-наукової компетентності та світогляду майбутнього фахівця в умовах STEM-освіти». 6-7 жовтня 2021 р. Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021, 102 с. С.55-57.

14. Кух А.М., Кух О.М. Науково-професійний аспект педагогічної культури вчителя. Матеріали наукової конференції «Концепція формування природничо-наукової компетентності та світогляду майбутнього фахівця в умовах STEM-освіти». 6-7 жовтня 2021 р. Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021, 102 с. С.57-59

15. Кух А.М. Кух О.М. Проектування сучасних педагогічних систем. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи: Тези доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції.—Хмельницький: ХНУ, 2005.— С. 6-7. 

16. Кух А.М. Модульно-рейтингова система контролю навчальних досягнень студентів. Матеріали доповідей Всеукраїнської наук.-метод. конференції ”Нові інформаційні технології у вищій школі”, Ніжин, 2000. – С.35-41. 

17. Атаманчук П.С., Кух А.М. Збірник тестових завдань еталонного характеру з фізики (експериментальні матеріали) — Кам’янець-Подільський, 1999. – 120 с.

18. Атаманчук П.С., Кух А.М. Образовательные доктрина и среда как механизмы прогнозирования в обучении. Международная конференция «Стратегия качества в промышленности и образовании», 3-10 июня 2005 г., Варна, Болгария, Материалы, —Днепропетровск: «Пороги», 2005. – С. 256-258.

19. Атаманчук П.С., Кух А.М. Освітня доктрина та інформаційно-освітнє середовище як засоби розробки дієвої дидактики фізики. Web. www.ksu.ks.ua/Downloads/it_conf/1/Аtaman4uk_Kux.doс

20. Атаманчук П. С., Кух А.М. Сучасні вимоги до контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів та механізм їх реалізації при вивченні фізики. Зб. наук. Праць: Педагогічні науки. –Вип.24., Херсон: ХДПУ. – 2001. – С.175-178.

21. Атаманчук П.С., Кух А.М. Тематичні завдання еталонного характеру з фізики 9-11 кл. Наукові праці Кам’янець-Подільського державно­го педагогічного уніве­р­си­тету. Т.2. Кам’янець-Подільсь­кий: К-ПДПУ, інформа­ційно-видавничий відділ, 2002. – С. 57-60.

22. Атаманчук П.С., Кух А.М. Тестові завдання еталонного характеру з фізики – Кам’янець-Подільський, 2000 – 104 с.

23. Атаманчук П.С., Кух А.М., Кух О.М. Методологія формування фізичних знань учнів та професійних якостей учителів фізики та астрономії. Мультимедійний посібник за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції «Методологічні принципи формування фізичних знань учнів та професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії.», Кам’янець-Подільський, 2-4 жовтня 2003 р. Версія 2.0— 2005 р.

24. Атаманчук П.С., Кух А.М., Кух О.М. Дидактика фізики в контексті Болонського процесу. Мультимедійний посібник за матеріалами Міжнародної наукової конференції «Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу», Кам’янець-Подільський, 22-24 вересня 2005 р. – 2005 р.

25. Атаманчук П.С., Кух А.М., Мендерецький В.В. Елементи цілеорієнтації експериментальної діяльності студентів з фізики. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць. Випуск 4: в 3-х томах.– Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2004.­– Т.2: Теорія та методика навчання фізики. – С.8-16.

26. Атаманчук П.С., Кух А.М., Мендерецький В.В. Розвиток науково-технічної творчості.Дидак­тичні проблеми фізичної освіти в Україні: Мате­ріали науково-практичної конференції) Чернігів: ЧДПУ, 1998. – 174 с. – С. 8-10.

27. Атаманчук П.С., Кух А.М., Севернюк О.В. Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії. Мультимедійний посібник за матеріалами Міжнародної науково-методичної конференції­ «Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії», Кам’янець-Подільський, 2-4 жовтня 2003 р. – 2004 р.

28. Атаманчук П.С., Кух А.М., Чубар О.В. Педагогічна презентація – засіб активізації навчального процесу з фізики. Зб. Наук. праць К-ПДПУ: Серія педагогічна: Вип. 5. Кам’янець-Подільсь­кий: К-ПДПУ, інформа­ційно-видавничий відділ, 1999. – С.57-60 (0,3)

29. Валяровський М.В., Кух А.М. Управлінн я дослідницькою діяльністю учнів з фізики. Зб. наук. праць К-ПДПУ: Серія педагогічна: Вип. 8. Кам’янець-Подільсь­кий: К-ПДПУ, інформа­ційно-видавничий відділ, 2002. – С.17-21.

30. Дінділевич Є., Кух А. Уточнення змісту задачі в процесі її розв’язування. Збірник матеріалів конференції молодих науковців. – ХДУ,Херсон. – 2005. – С. 70-73.

31. Дінділевич Н.М., Кух А.М. Інтеграція предметів природничого циклу в шкільному курсі фізики. Зб. наук. праць КПДПУ.-Кам.-Подільський, 1998. – С. 41-44.

32. Кух А.М., Кух О.М. Освітнє середовище у фаховій підготовці. Зб. наук. праць К-ПДУ: Серія педагогічна: Вип. 9. Кам’янець-Подільсь­кий: К-ПДПУ, інформа­ційно-видавничий відділ, 2003. – С. 31-33.

33. Кух А.М., Кух О.М. Особливості системи фахової підготовки педагогічних кадрів: Самостійність навчання. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей. — Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005. – Випуск 10. – 184 с. –С. 24-26.

34. Кух А.М., Кух О.М. Педагогічні системи та їх проектування. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. – Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005. – Випуск 11. – С. 148-151. 

35. Кух А.М., Кух О.М. Самостійна освітня діяльність студентів в умовах дистанційного навчання. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 39.—Херсон: В-цтво ХНУ, 2005. – С. 274-278.

36. Кух А.М. , Кух О.М. Технічні засоби навчання (практикум). – Кам’янець-Подільсь­кий: 1999. – 124 с.

37. Кух А.М., Уляніцький Ю.М. Методи стимулювання навчальної діяльності учнів. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей. – Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005. – Випуск 10. – С.135-138.

38. Кух А.М., Шленчак С.В. Особливості проведення інтегрованих лабораторних робіт. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць. Випуск 4: в 3-х томах.– Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2004.­ – Т.2: Теорія та методика навчання фізики. – С. 264-271.