ТЕМАТИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ
на 2024-2025 навчальний рік
по кафедрі фізики
другий (магістерський) рівень вищої освіти, 2024 рік вступу
спеціальність 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями)
з предметною спеціальністю 014.08 Середня освіта (Фізика та астрономія)
за освітньою програмою Середня освіта (Фізика, інформатика)
галузь знань 01 Освіта/Педагогіка
денна форма навчання
| № з/п | Виконавець | Тема роботи | Науковий керівник | Рецензент |
| 1 | Антоненко
Анатолій Іванович |
Розробка інтерактивних лабораторних робіт з фізики на основі Arduino | Оптасюк С. В., кандидат фізико-математичних наук, доцент, завідувач, доцент кафедри фізики | Слободянюк О.В., кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук |
| 2 | Василевич
Микола Дмитрович |
Використання штучного інтелекту в навчальних проєктах Arduino з фізики в закладах загальної середньої освіти | Кух А. М., доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики | Смалько О.А., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук |
| 3 | Зінькевич
Ростислав Сергійович |
Методичні засади природничої освіти в закладах загальної середньої освіти | Кух А. М., доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики | Сморжевський Ю.Л., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач, доцент кафедри математики |
| 4 | Іванович
Поліна Костянтинівна |
Цифрові освітні інструменти для підвищення якості навчання з фізики в закладах загальної середньої освіти | Поведа Т. П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики | Смалько О.А., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук |
| 5 | Ковальський
Микола Михайлович |
Гурток з робототехніки в структурі позакласної роботи з фізики | Поведа Т. П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики | Смалько О.А., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук |
| 6 | Козак
Інна Леонідівна |
Особливості навчання фізики здобувачів освіти в умовах НУШ | Поведа Р. А., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики | Думанська Т.В., кандидат педагогічних наук, доцент, старший викладач кафедри математики |
| 7 | Коляденко
Владислава Володимирівна |
Інтерактивні методи та технології вивчення оптики в 11 класі | Кух А. М., доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики | Слободянюк О.В., кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук |
| 8 | Кузь
Дмитро Васильович |
Навчальні проєкти як засіб реалізації міжпредметних зв’язків в процесі вивчення фізики в закладі загальної середньої освіти | Панчук О. П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики | Сморжевський Ю.Л., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач, доцент кафедри математики |
| 9 | Птащук
Андрій Петрович |
Навчальні проєкти як засіб розвитку пізнавального інтересу здобувачів освіти з фізики в умовах НУШ | Поведа Р. А., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики | Моцик Р.В., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук |
Тематика затверджена на засіданні кафедри фізики від 11 вересня 2024 року, протокол № 9
| № з/п | Виконавець | Тема роботи | Науковий керівник | Рецензент |
| 1 | Звінко
Артем Ігорович |
Методи та засоби активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти в процесі вивчення розділу «Молекулярна фізика та термодинаміка» | Поведа Т. П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики | Сморжевський Ю.Л., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач, доцент кафедри математики |
| 2 | Чубукін
Олександр Володимирович |
Особливості використання віртуальних інтерактивних засобів в процесі вивчення фізики в ЗЗСО | Поведа Р. А., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики | Моцик Р.В., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук |
Тематика затверджена на засіданні кафедри фізики від 28 листопада 2024 року, протокол №12
Орієнтована тематика кваліфікаційних робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти:
- Використання елементів робототехніки при вивченні фізики.
- Дослідження оптичних властивостей халькогенідних матеріалів.
- Освітня робототехніка як форма позакласної роботи учнів.
- Використання засобів робототехніки при формуванні мідпредметних зв’язків.
- Методичні особливості вивчення теоретичної фізики студентами спеціальності 014.08 Середня освіта (Фізика та астрономія).
- Ультразвукова система вимірювання відстані.
- Синтез та дослідження перспективних матеріалів для термоелектричних перетворювачів енергії.
- Використання можливостей платформи Arduino при проведення навчального фізичного експерименту
- Використання технології лазерного гравіювання на заняттях з STEM.
- Розв’язування задач математичного моделювання в ході розв’язання фізичних задач.
- Навчальні проекти з фізики з технологією STEM.
- Навчальні проєкти з оптики в 9 класі.
- Впровадження компетентнісного підходу при вивченні молекулярної фізики в умовах профільного навчання.
- Формування в учнів пізнавального інтересу засобами навчального експерименту при вивченні теми «Електричні явища».
- Методичні особливості використання педагогічних програмних засобів на уроках фізики в 10-му класі.
- Диференційовані завдання як засіб індивідуального підходу до учнів на уроках фізики у 8-му класі (на прикладі теми «Теплові явища»).
- Методичні засади використання інформаційних технологій у процесі вивчення фізики учнями старшої школи.
- Методичні засади використання нестандартного обладнання в навчальному фізичному експерименті основної школи.
- Забезпечення єдиних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики як засіб його об’єктивізації.
- Дослідження діаграми направленості антенних систем.
- Моделювання канонічних розподілів статистичної фізики.
- Віазулізація нормальних мод молекулярних коливань.
- Елементи історизму на уроках фізики в закладах загальної середньої освіти.
- Мультимедійний супровід лекційних демонстрацій з електрики.
- Використання тестових технологій на уроках фізики.
- Творчі завдання з фізики як засіб критичного мислення.
- Елементи STEM-технологій у гуртковій роботі з фізики.
