Тематика кваліфікаційних робіт

ТЕМАТИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ

 на 2024-2025 навчальний рік

по кафедрі  фізики 

другий (магістерський) рівень вищої освіти, 2024 рік вступу

спеціальність 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями)

з предметною спеціальністю 014.08 Середня освіта (Фізика та астрономія)

за освітньою програмою Середня освіта (Фізика, інформатика)

галузь знань 01 Освіта/Педагогіка

денна форма навчання

№ з/п Виконавець Тема роботи Науковий керівник Рецензент
1 Антоненко

Анатолій Іванович

Розробка інтерактивних лабораторних робіт з фізики на основі Arduino Оптасюк С. В., кандидат фізико-математичних наук, доцент, завідувач, доцент кафедри фізики Слободянюк О.В., кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук
2 Василевич

Микола Дмитрович

Використання штучного інтелекту в навчальних проєктах Arduino з фізики в закладах загальної середньої освіти Кух А. М., доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики Смалько О.А., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук
3 Зінькевич

Ростислав Сергійович

Методичні засади природничої освіти в закладах загальної середньої освіти Кух А. М., доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики Сморжевський Ю.Л., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач, доцент кафедри математики
4 Іванович

Поліна Костянтинівна

Цифрові освітні інструменти для підвищення якості навчання з фізики в закладах загальної середньої освіти Поведа Т. П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики Смалько О.А., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук
5 Ковальський

Микола Михайлович

Гурток з робототехніки в структурі позакласної роботи з фізики Поведа Т. П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики Смалько О.А., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук
6 Козак

Інна Леонідівна

Особливості навчання фізики здобувачів освіти в умовах НУШ Поведа Р. А., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики Думанська Т.В., кандидат педагогічних наук, доцент, старший викладач кафедри математики
7 Коляденко

Владислава Володимирівна

Інтерактивні методи та технології вивчення оптики в 11 класі Кух А. М., доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики Слободянюк О.В., кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук
8 Кузь

Дмитро Васильович

Навчальні проєкти як засіб реалізації міжпредметних зв’язків в процесі вивчення фізики в закладі загальної середньої освіти Панчук О. П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики Сморжевський Ю.Л., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач, доцент кафедри математики
9 Птащук

Андрій Петрович

Навчальні проєкти як засіб розвитку пізнавального інтересу здобувачів освіти з фізики в умовах НУШ Поведа Р. А., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики Моцик Р.В., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук

Тематика затверджена на засіданні кафедри фізики від 11 вересня 2024 року, протокол № 9

 

№ з/п Виконавець Тема роботи Науковий керівник Рецензент
1 Звінко

Артем Ігорович

Методи та засоби активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти в процесі вивчення розділу «Молекулярна фізика та термодинаміка» Поведа Т. П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики Сморжевський Ю.Л., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач, доцент кафедри математики
2 Чубукін

Олександр Володимирович

Особливості використання віртуальних інтерактивних засобів в процесі вивчення фізики в ЗЗСО Поведа Р. А., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики Моцик Р.В., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук

Тематика затверджена на засіданні кафедри фізики від 28 листопада 2024 року, протокол №12

 

 

 

Орієнтована тематика кваліфікаційних робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти:

 

  1. Використання елементів робототехніки при вивченні фізики.
  2. Дослідження оптичних властивостей халькогенідних матеріалів.
  3. Освітня робототехніка як форма позакласної роботи учнів.
  4. Використання засобів робототехніки при формуванні мідпредметних зв’язків.
  5. Методичні особливості вивчення теоретичної фізики студентами спеціальності 014.08 Середня освіта (Фізика та астрономія).
  6. Ультразвукова система вимірювання відстані.
  7. Синтез та дослідження перспективних матеріалів для термоелектричних перетворювачів енергії.
  8. Використання можливостей платформи Arduino при проведення навчального фізичного експерименту
  9. Використання технології лазерного гравіювання на заняттях з STEM.
  10. Розв’язування задач математичного моделювання в ході розв’язання фізичних задач.
  11. Навчальні проекти з фізики з технологією STEM.
  12. Навчальні проєкти з оптики в 9 класі.
  13. Впровадження компетентнісного підходу при вивченні молекулярної фізики в умовах профільного навчання.
  14. Формування в учнів пізнавального інтересу засобами навчального експерименту при вивченні теми «Електричні явища».
  15. Методичні особливості використання педагогічних програмних засобів на уроках фізики в 10-му класі.
  16. Диференційовані завдання як засіб індивідуального підходу до учнів на уроках фізики у 8-му класі (на прикладі теми «Теплові явища»).
  17. Методичні засади використання інформаційних технологій у процесі вивчення фізики учнями старшої школи.
  18. Методичні засади використання нестандартного обладнання в навчальному фізичному експерименті основної школи.
  19. Забезпечення єдиних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики як засіб його об’єктивізації.
  20. Дослідження діаграми направленості антенних систем.
  21. Моделювання канонічних розподілів статистичної фізики.
  22. Віазулізація нормальних мод молекулярних коливань.
  23. Елементи історизму на уроках фізики в закладах загальної середньої освіти.
  24. Мультимедійний супровід лекційних демонстрацій з електрики.
  25. Використання тестових технологій на уроках фізики.
  26. Творчі завдання з фізики як засіб критичного мислення.
  27. Елементи STEM-технологій у гуртковій роботі з фізики.