Результати обговорення проєктів освітньо-професійних програм Середня освіта (Фізика, інформатика)

Пропозиції та рекомендації стейкхолдерів
при обговоренні освітньо-професійної програми
Середня освіта (Фізика, інформатика)
першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізика)

В обговоренні освітньо-професійної програми взяли участь 14 респондентів.

Результати
обговорення проєкту 
освітньо-професійної програми Середня освіта Фізика, інформатика) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізика) 

 Питання,
що виносилися на обговорення
Відповіді
Чи достатній на Вашу думку перелік навчальних дисциплін ОПП для якісної професійної підготовки?
  • Так – 71,5%,
  • Ні – 28,5 %
  • Інше – 0%
Чи всі навчальні дисципліни ОПП є необхідними для професійної діяльності?
  • Так – 78,6%,
  • Ні – 21,4 %
  • Інше – 0%
Які навчальні дисципліни доцільно включити до ОПП для якісної підготовки фахівців спеціальності?
  • Робототехніка;
  • Сучасні розділи фізики.
Чи збережена логічна послідовність вивчення компонент ОПП?
  • Так – 85,8%,
  • Ні – 14,2 %
  • Інше – 0%

 

 

Пропозиції та рекомендації
стейкхолдерів при обговоренні освітньо-професійної програми
Середня освіта (Фізика, інформатика) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізика)

           Стейкхолдери            Пропозиції Рішення проєктної групи
        Ніколайчук В.Д., 
      директор Кам’янець- Подільської спеціалізованої       загальноосвітньої школи              №16 І-ІІІ ступенів
Збільшити обсяг кредитів, що відводиться на практику.         Враховано.
       Бабчинський Ю.В.,
      директор Кам’янець-Подільської спеціалізованої загальноосвітньої школи №5

з поглибленим вивченням                інформатики
Під час підготовки май-бутнього фахівця з фізики приділити більшу увагу його  експериментальній під-готовці.         Враховано.
       Гаврищук Л.В.,
заступник директора з               навчальної роботи                 Довжоцького ліцею              Кам’янець-Подільської                  міської ради
Хмельницької області
Звернути увагу  на  мето-дичну підготовку майбут-нього фахівця в напрямі роботи з обдарованою молоддю (олімпіади, Мала академія наук України)         Враховано.
Дані  питання внесені  в робочу програму як окремі змістові модулі  дисципліни «Методика навчання фізики»