Напрями роботи наукової школиї:
• впровадження методології управління процесом формування професійних компетентностей майбутніх учителів фізико-технологічних спеціальностей в умовах вимог сучасної освітньої парадигми та орієнтирів Національної рамки кваліфікацій;
• удосконалення технологічних схем створення та використання цільових освітньо-професійних програм та галузевих стандартів вищої освіти;
• ілюстрація можливостей використання дидактичної моделі управління дієвою фаховою підготовкою майбутніх учителів на компетентнісному рівні, завдяки зорієнтованості на пошуково-креативні схеми навчання, відповідно до вимог двоступеневої освіти (моделей бакалавра і магістра);
• вироблення технологій залучення студентів до результативної науководослідницької діяльності як ефективного засобу формування власного педагогічного кредо;
• популяризація комплексу навчально-методичних пакетів підтримки професійного навчання: цільові освітньо-професійні програми, підручники, навчальні посібники, збірники задач, дидактичні матеріали, тематичні завдання еталонного характеру, професійно значущі сценарії технологій активного навчання, електронні посібники, методичні рекомендації тощо;
• обґрунтування педагогічної доцільності та ефективності впровадження цілісної дидактичної системи формування і становлення майбутнього учителя фізики на засадах заданих особистісних цілеорієнтацій та пошуково- креативних схем навчання.
• методологія формування дидактики фізики в сучасних умовах
• прогнозування освіти з дисциплін природознавчо-математичних і технологічних освітніх галузей в умовах особистісно орієнтованого навчання та ступеневої освіти
• проектування освітніх середовищ для різних освітніх галузей
• еталонні вимірники якості знань та об’єктивізація контролю навчальнопізнавальної діяльності
• управління навчально-пізнавальною діяльністю на основі цілеорієнтування навчального процесу
• розробка цільових освітньо-професійних програм та освітніх стандартів
• управління процесом формування професійних якостей майбутніх учителів
• інноваційні технології формування STEM фахівця в контексті євроінтеграційних процесів