9 грудня студенти 4 курсу фізико-математичного факультету здійснили захист педагогічної практики. Нинішня практика передбачала звітність у чотирьох напрямках діяльності:  психологія, педагогіка, інформатика та фізика.

Нагадаємо, що практика є джерелом пізнання тому, що всі знання викликані до життя головним чином її потребами. Практика виступає як основа пізнання, його рушійна сила. Вона пронизує всі сторони, моменти, форми, ступіні пізнання від його початку і до його кінця. Весь пізнавальний процес, починаючи від елементарних відчуттів і закінчуючи самими абстрактними теоріями обумовлюється – у кінцевому рахунку – задачами і потребами практики. Вона ставить перед пізнанням визначені проблеми і вимагає їхнього розв’язання. У процесі перетворення світу людина виявляє і досліджує всі нові і нові його властивості і сторони й усе глибше проникає в сутність явищ. Практика служить основою пізнання також в тому, що забезпечує його технічними засобами, приладами, оснащенням і т. д. , без яких воно не може бути вдалим.

Практика також  є опосередкованою ціллю пізнання, тому що воно здійснюється не заради простої цікавості, а для того, щоб направити і відповідним чином, тією чи іншою мірою, регулювати діяльність людей. Усі наші знання повертаються в остаточному підсумку назад у практику і роблять активний вплив на її розвиток. Завдання людини полягає не тільки в тому, щоб пізнавати і пояснювати світ, а в тому, щоб використовувати отримані знання в якості “посібника для дії” по його перетворенню, для задоволення матеріальних і духовних потреб людей, для поліпшення й удосконалювання їхнього життя.

Педагогічна практика є важливою віхою на етапі становлення фахівця. Знання та досвід здобуті в ході практики стануть основою та запорукою успішної педагогічної кар’єри.