Результати
обговорення проєкту освітньо-професійної програми
Середня освіта Фізика, інформатика) другого (магістерського)
рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізика)
У обговорення прийняло участь 14 респодентів
Питання, що виносилися на обговорення |
Відповіді |
Чи достатній на Вашу думку перелік навчальних дисциплін ОПП для якісної професійної підготовки? |
|
Чи всі навчальні дисципліни ОПП є необхідними для професійної діяльності? |
|
Які навчальні дисципліни доцільно включити до ОПП для якісної підготовки фахівців спеціальності? |
|
Чи збережена логічна послідовність вивчення компонент ОПП? |
|
Пропозиції та рекомендації
стейкхолдерів при обговоренні освітньо-професійної програми
Середня освіта (Фізика, інформатика) другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізика)
Стейкхолдери | Пропозиції | Рішення проєктної групи |
Кирилюк М.М.,
директор Кам’янець-Подільського НВК № 14 |
Ввести до змісту підготовки майбутнього фахівця пи-тання з сучасних розділів фізики | Враховано. Відображено у змістовому модулі “Нанофізика” навчальної дисципліни “Вибрані питання фізики” |
Мельник С.В., начальник управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради |
Приділити більшу увагу питанням STEM–освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти. | Враховано.
Запроваджено навчальну дисципліну “Сучасні педагогічні тенденції STEM-освіти. |
Гомілко А.П.,
вчитель інформатики Кам’янець-Подільського ліцею І-ІІІ ступенів «Славутинка» |
Зважаючи на те, що другою спеціалізацією майбутнього фахівця є інформатика, приділити більше уваги на його підготовку з методики викладання дисциплін інформатичного циклу . | Враховано. При розробці робочих програм та силабусів рекомендацію буде враховано |