Результати обговорення OOП Середня освіта. Фізика та інформатика (магістр)

Результати
обговорення проєкту 
освітньо-професійної програми
Середня освіта Фізика, інформатика) 
другого (магістерського)
рівня вищої освіти 
за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізика) 

У обговорення прийняло участь 14 респодентів

 Питання,
що виносилися на обговорення
Відповіді
Чи достатній на Вашу думку перелік навчальних дисциплін ОПП для якісної професійної підготовки?
  • Так – 78,6%,
  • Ні – 21,4 %
  • Інше – 0%
Чи всі навчальні дисципліни ОПП є необхідними для професійної діяльності?
  • Так – 85,8%,
  • Ні – 14,2 %
  • Інше – 0%
Які навчальні дисципліни доцільно включити до ОПП для якісної підготовки фахівців спеціальності?
  • Нанофізика;
  • STEM-освіта  в ЗНЗ
Чи збережена логічна послідовність вивчення компонент ОПП?
  • Так – 85,8%,
  • Ні – 14,2 %
  • Інше – 0%

Пропозиції та рекомендації
стейкхолдерів при обговоренні освітньо-професійної програми
Середня освіта (Фізика, інформатика) другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізика)

           Стейкхолдери            Пропозиції Рішення проєктної  групи
Кирилюк М.М.,

директор Кам’янець-Подільського  НВК № 14

Ввести до змісту підготовки майбутнього  фахівця  пи-тання  з сучасних розділів фізики      Враховано.
Відображено у змістовому модулі “Нанофізика” навчальної дисципліни “Вибрані питання фізики”
Мельник С.В.,
начальник управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради
Приділити більшу увагу  питанням STEMосвіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти. Враховано.

Запроваджено навчальну дисципліну “Сучасні педагогічні тенденції  STEM-освіти.

Гомілко А.П.,

вчитель інформатики  Кам’янець-Подільського ліцею І-ІІІ ступенів «Славутинка»

Зважаючи на те, що другою спеціалізацією майбутнього фахівця є інформатика, приділити  більше уваги  на його  підготовку з методики викладання дисциплін інформатичного циклу .         Враховано.
При розробці робочих програм та силабусів рекомендацію буде враховано