Пропозиції та рекомендації стейкхолдерів
при обговоренні освітньо-професійної програми
Середня освіта (Фізика, інформатика)
першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізика)
В обговоренні освітньо-професійної програми взяли участь 14 респондентів.
Результати
обговорення проєкту освітньо-професійної програми Середня освіта Фізика, інформатика) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізика)
Питання, що виносилися на обговорення |
Відповіді |
Чи достатній на Вашу думку перелік навчальних дисциплін ОПП для якісної професійної підготовки? |
|
Чи всі навчальні дисципліни ОПП є необхідними для професійної діяльності? |
|
Які навчальні дисципліни доцільно включити до ОПП для якісної підготовки фахівців спеціальності? |
|
Чи збережена логічна послідовність вивчення компонент ОПП? |
|
Пропозиції та рекомендації
стейкхолдерів при обговоренні освітньо-професійної програми
Середня освіта (Фізика, інформатика) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізика)
Стейкхолдери | Пропозиції | Рішення проєктної групи |
Ніколайчук В.Д., директор Кам’янець- Подільської спеціалізованої загальноосвітньої школи №16 І-ІІІ ступенів |
Збільшити обсяг кредитів, що відводиться на практику. | Враховано. |
Бабчинський Ю.В., директор Кам’янець-Подільської спеціалізованої загальноосвітньої школи №5 з поглибленим вивченням інформатики |
Під час підготовки май-бутнього фахівця з фізики приділити більшу увагу його експериментальній під-готовці. | Враховано. |
Гаврищук Л.В., заступник директора з навчальної роботи Довжоцького ліцею Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області |
Звернути увагу на мето-дичну підготовку майбут-нього фахівця в напрямі роботи з обдарованою молоддю (олімпіади, Мала академія наук України) | Враховано. Дані питання внесені в робочу програму як окремі змістові модулі дисципліни «Методика навчання фізики» |