Тематика кваліфікаційних робіт

ТЕМАТИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ

 на 2024-2025 навчальний рік

по кафедрі  фізики 

другий (магістерський) рівень вищої освіти, 2024 рік вступу

спеціальність 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями)

з предметною спеціальністю 014.08 Середня освіта (Фізика та астрономія)

за освітньою програмою Середня освіта (Фізика, інформатика)

галузь знань 01 Освіта/Педагогіка

денна форма навчання

№ з/п Виконавець Тема роботи Науковий керівник Рецензент
1 Антоненко

Анатолій Іванович

Розробка інтерактивних лабораторних робіт з фізики на основі Arduino Оптасюк С. В., кандидат фізико-математичних наук, доцент, завідувач, доцент кафедри фізики Слободянюк О.В., кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук
2 Василевич

Микола Дмитрович

Використання штучного інтелекту в навчальних проєктах Arduino з фізики в школі Кух А. М., доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики Смалько О.А., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук
3 Зінькевич

Ростислав Сергійович

Методичні засади природничої освіти в базовій середній школі Кух А. М., доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики Сморжевський Ю.Л., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач, доцент кафедри математики
4 Іванович

Поліна Костянтинівна

Цифрові освітні інструменти для підвищення якості навчання з фізики та професійного розвитку вчителя Поведа Т. П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики Смалько О.А., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук
5 Ковальський

Микола Михайлович

Гурток з робототехніки в структурі позакласної роботи вчителя фізики Поведа Т. П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики Смалько О.А., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук
6 Козак

Інна Леонідівна

Особливості навчання фізики учнів базової школи в умовах НУШ Поведа Р. А., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики Думанська Т.В., кандидат педагогічних наук, доцент, старший викладач кафедри математики
7 Коляденко

Владислава Володимирівна

Інтерактивні методи та технології вивчення оптики в 11 класі Кух А. М., доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики Слободянюк О.В., кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук
8 Кузь

Дмитро Васильович

Навчальні проєкти як засіб реалізації міжпредметних зв’язків в процесі вивчення фізики в основній школі Панчук О. П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики Сморжевський Ю.Л., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач, доцент кафедри математики
9 Птащук

Андрій Петрович

Навчальні проєкти як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів з фізики в умовах НУШ Поведа Р. А., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики Моцик Р.В., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук

Тематика затверджена на засіданні кафедри фізики від 11 вересня 2024 року, протокол № 9

 

№ з/п Виконавець Тема роботи Науковий керівник Рецензент
1 Звінко

Артем Ігорович

Методи та засоби активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти в процесі вивчення розділу «Молекулярна фізика» Поведа Т. П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики Сморжевський Ю.Л., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач, доцент кафедри математики
2 Чубукін

Олександр Володимирович

Особливості використання віртуальних інтерактивних засобів в процесі вивчення фізики в ЗЗСО Поведа Р. А., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики Моцик Р.В., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук

Тематика затверджена на засіданні кафедри фізики від 28 листопада 2024 року, протокол №12

 

ТЕМАТИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ,

що виконуються у 2023-2024 навчальному році

здобувачами вищої освіти фізико-математичного факультету

по кафедрі  фізики

другого (магістерського) рівня

спеціальність 014 Середня освіта (Фізика та астрономія)

за освітньою програмою Середня освіта (Фізика, інформатика)

галузь знань 01 Освіта/Педагогіка

денна форма навчання

F1-M23

№ з.п. Виконавець Тема роботи Науковий керівник Рецензент
1. Богачук Дмитро Петрович Використання елементів робототехніки при вивченні фізики Оптасюк С.В., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики Думанська Т.В., старший викладач кафедри математики, кандидат педагогічних наук
2. Боднарчук Сергій Михайлович Дослідження оптичних властивостей халькогенідних матеріалів Оптасюк С.В., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики Теплінський Ю.В., професор кафедри математики, доктор фізико-математичних наук, професор
3. Вовк Денис Анатолійович Створення належного рівня безпеки праці та навчання під час проведення занять з фізики в закладах освіти Чорна О.Г., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри фізики Думанська Т.В., старший викладач кафедри математики, кандидат педагогічних наук
4. Дунаєв Денис Олегович Дослідження проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності здобувачів освіти на уроках фізики Чорна О.Г., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри фізики Теплінський Ю.В., професор кафедри математики, доктор фізико-математичних наук, професор
5. Кирик Святослав Миколайович Елементи історизму на уроках фізики в закладах загальної середньої освіти Поведа Т.П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики Думанська Т. В.,

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри математики

6. Ковальчук Руслан Анатолійович Особливості реалізації проєктної технології навчання з фізики у закладах освіти Поведа Р.А., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики Моцик Р.В., доцент кафедри комп’ютерних наук, кандидат педагогічних наук, доцент
7. Комар Олександр Вікторович Діяльнісний підхід до формування в учнів експериментаторських умінь засобами мобільних та дистанційних технологій в навчанні фізики Білик Р.М., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри фізики (за зовн. сумісництвом) Моцик Р.В., доцент кафедри комп’ютерних наук, кандидат педагогічних наук, доцент
8. Костянецький Олександр Володимирович Використання вчителем електронних освітніх ресурсів на уроках з «Механіки» Поведа Р.А., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики Слободянюк О. В.,

кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук

9. Кравченко Ілля Іванович Мультимедійний супровід лекційних демонстрацій з електрики та магнетизму Поведа Т.П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики Думанська Т.В., старший викладач кафедри математики, кандидат педагогічних наук
10. Макарчук Андрій Валерійович Синтез та дослідження перспективних матеріалів для термоелектричних перетворювачів енергії Оптасюк С.В., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики Думанська Т.В., старший викладач кафедри математики, кандидат педагогічних наук
11. Манилюк Олександр Аркадійович Використання можливостей платформи Arduino при проведенні навчального фізичного експерименту Оптасюк С.В., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики Слободянюк О. В.,

кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук

12. Мацюк Владислав Миколайович Використання можливостей сучасної цифрової техніки для інтерактивного навчання фізики у закладах загальної середньої освіти Поведа Р.А., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики Сморжевський Ю. Л., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри математики
13. Мельничук Андрій Юрійович Методика використання інтернет-ресурсів у процесі профільного навчання фізики Білик Р.М., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри фізики (за зовн. сумісництвом) Сморжевський Ю. Л., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри математики
14. Мигас Олександр Євгенович Віртуальний фізичний експеримент в умовах дистанційного навчання учнів у закладі освіти Поведа Р.А., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики Слободянюк О. В., кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук
15. Нагайчук Олександр Володимирович Методика використання електронних додатків до підручників фізики в основній школі Білик Р.М., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри фізики (за зовн. сумісництвом) Моцик Р.В., доцент кафедри комп’ютерних наук, кандидат педагогічних наук, доцент
16. Нечай Сергій Іванович Використання тестових технологій для різних форм контролю навчально-пізнавальної діяльності учнів з фізики Поведа Т.П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики Щирба В. С., кандидат фізико-математичних наук, доцент, професор кафедри комп’ютерних наук
17. Островський Максим Олександрович Використання методу семантичного диференціалу у педагогічних дослідженнях з фізики Оптасюк С.В., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики Сморжевський Ю. Л., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри математики
18. Римша Роман Олександрович Формування в учнів пізнавального інтересу засобами навчального експерименту при вивченні різних тем з фізики Панчук О.П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики Сморжевський Ю. Л., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри математики
19. Савчук Олександр Іванович Навчальні проєкти з фізики з технологією STEM Кух А.М., доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики Сморжевський Ю. Л., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри математики
20. Собань Владислав Віталійович Використання технології лазерного гравіювання на заняттях з STEM Кух А.М., доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики Щирба В. С., кандидат фізико-математичних наук, доцент, професор кафедри комп’ютерних наук
21. Стадник Вадим Миколайович Формування предметних компетентностей учнів засобами ситуаційних завдань з фізики Поведа Т.П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики Щирба В. С., кандидат фізико-математичних наук, доцент, професор кафедри комп’ютерних наук
22. Стрілковський Павло Ярославович Елементи STEM-технологій у гуртковій роботі з фізики Поведа Т.П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики  

Сморжевський Ю. Л., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри математики

23. Федоряк Володимир Русланович Проєкт STEM: Оптимізація освітлення закладу освіти на основі WiFi зв’язку Оптасюк С.В., кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики Сморжевський Ю. Л., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри математики
24. Цибуля Ігор Миколайович Розв’язування задач математичного моделювання в ході розв’язання фізичних задач Кух А.М., доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики Геселева К.Г., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри математики
25. Черковський Сергій Борисович Навчальні проєкти з оптики в 9 класі Кух А.М., доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики Сморжевський Ю. Л., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри математики
26. Чудін Андрій Рашидович Диференційовані завдання як засіб індивідуального підходу до учнів на уроках фізики Панчук О.П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики Геселева К.Г., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри математики
27. Юзвак Ольга Ігорівна Забезпечення єдиних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики як засіб його об’єктивізації Панчук О.П., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики Геселева К.Г., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри математики

 

Тематика затверджена на засіданні кафедри фізики від 26 вересня 2023 року, протокол № 9a

 

Орієнтована тематика кваліфікаційних робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти:

 

  1. Використання елементів робототехніки при вивченні фізики.
  2. Дослідження оптичних властивостей халькогенідних матеріалів.
  3. Освітня робототехніка як форма позакласної роботи учнів.
  4. Використання засобів робототехніки при формуванні мідпредметних зв’язків.
  5. Методичні особливості вивчення теоретичної фізики студентами спеціальності 014.08 Середня освіта (Фізика та астрономія).
  6. Ультразвукова система вимірювання відстані.
  7. Синтез та дослідження перспективних матеріалів для термоелектричних перетворювачів енергії.
  8. Використання можливостей платформи Arduino при проведення навчального фізичного експерименту
  9. Використання технології лазерного гравіювання на заняттях з STEM.
  10. Розв’язування задач математичного моделювання в ході розв’язання фізичних задач.
  11. Навчальні проекти з фізики з технологією STEM.
  12. Навчальні проєкти з оптики в 9 класі.
  13. Впровадження компетентнісного підходу при вивченні молекулярної фізики в умовах профільного навчання.
  14. Формування в учнів пізнавального інтересу засобами навчального експерименту при вивченні теми «Електричні явища».
  15. Методичні особливості використання педагогічних програмних засобів на уроках фізики в 10-му класі.
  16. Диференційовані завдання як засіб індивідуального підходу до учнів на уроках фізики у 8-му класі (на прикладі теми «Теплові явища»).
  17. Методичні засади використання інформаційних технологій у процесі вивчення фізики учнями старшої школи.
  18. Методичні засади використання нестандартного обладнання в навчальному фізичному експерименті основної школи.
  19. Забезпечення єдиних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики як засіб його об’єктивізації.
  20. Дослідження діаграми направленості антенних систем.
  21. Моделювання канонічних розподілів статистичної фізики.
  22. Віазулізація нормальних мод молекулярних коливань.
  23. Елементи історизму на уроках фізики в закладах загальної середньої освіти.
  24. Мультимедійний супровід лекційних демонстрацій з електрики.
  25. Використання тестових технологій на уроках фізики.
  26. Творчі завдання з фізики як засіб критичного мислення.
  27. Елементи STEM-технологій у гуртковій роботі з фізики.