Публікації студентів

Участь студентів у міжнародних проєктах

Вісник Кам’янець-Подільського національного університету Івана Огієнка (Фізико-математичні науки) 2024 рік

  • Алла ВАРВАРЮК, Тетяна ПОВЕДА ЗАДАЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ,
    АНАЛІТИЧНИХ ТА ДОСЛІДНИЦЬКИХ НАВИЧОК УЧНІВ C.12
  • Ангеліна КЛОЧКОВСЬКА УКРАЇНСЬКІ ЖІНКИ-НАУКОВЦІ В КОСМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ C.54
  • Владислав КРАВЧУК РОЗРОБКА ПРОЕКТУ ПРОГРАМОВАНОГО ЗАРЯДНОГО ПРИСТРОЮ НА БАЗІ МІКРОКОНТРОЛЕРА ARDUINO.C.66
  • Дмитро КУЗЬ МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЄКТІВ ЗА ПРОГРАМОЮ ФІЗИКИ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ.C.71
  • Владислав НЕТЕЧА, Оксана КУХ ОСНОВИ 3D-ГРАФІКИ У SKETCHUP C. 108
  • Олександр САВЧУК, Аркадій КУХ МЕТОД ПРОЄКТІВ В РЕАЛІЗАЦІЇ STEM ОСВІТИ З ФІЗИКИ НА ОСНОВІ ARDUINO ДЛЯ УЧНІВ 8-ГО КЛАСУ. C. 130
  • Олександр СТАШКЕВИЧ ВИВЧЕННЯ ЗАКОНУ ДЖОУЛЯ-ЛЕНЦА З ВИКОРИСТАННЯМ БІМЕТАЛЕВИХ ПЛАСТИН. C.152
  • ЕЛЕМЕНТИ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ У ГУРТКОВІЙ РОБОТІ З ФІЗИКИ C. 163
  • Юлія УСЕНКО, Аркадій КУХ ПЕРШИЙ АСТРОНАВТ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ – ЛЕОНІД КАДЕНЮК. C.180
  • Ігор ЦИБУЛЯ, Оксана КУХ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ В СЕРЕДОВИЩІ GNU OСTAVE. C.183
  • Сергій ЧЕРКОВСЬКИЙ, Аркадій КУХ СПЕКТР ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ «СВІТЛОВІ ЯВИЩА» В 9-МУ КЛАСІ. C.189.
  • Назар ЧЕЧЕЛЬНИЦЬКИЙ, Аркадій КУХ МІЖНАРОДНА КОСМІЧНА СТАНЦІЯ: СТРУКТУРА ТА МОЖЛИВОСТІ. C. 193

Вибрані наукові публікації студентів ОП “Середня освіта. Фізика, інформатика”

2023 р.

Віктор ЖУРБЕЙ. Моделювання, розрахунок і побудова широкосмугових антенних систем. Збірник наукових праць студентів та магістрантів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. [Електронний ресурс]. Кам’янець-Подільський: Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. Вип. 17. 315 с

Андрій ПОВЕДА. Класифікація дидактичних засобів навчання з фізики  Збірник наукових праць студентів та магістрантів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. [Електронний ресурс]. Кам’янець-Подільський: Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. Вип. 17. 315 с

«ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИДАКТИЧНИХ ФУНКЦІЙ  НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ»26-27 квітня 2023 р, Умань)

  1. Паламар Андрій Вікторович, здобувач вищої освіти ОП Середня освіта (Фізика. Інформатика) другого (магістерського) рівня вищої освіти Кам”янець-Подільського національного  університету імені Івана Огієнка: ІНТЕГРОВАНІ ЛАБОРАТОРНІ РОБОТИ В ХОДІ ПРОВЕДЕННЯ STEM ЗАНЯТЬ
  2. Павлюк Богдан Володимирович, здобувач вищої освіти ОП Середня освіта (Фізика. Інформатика) другого (магістерського) рівня вищої освіти Кам”янець-Подільського національного  університету імені Івана Огієнка:  ВІРТУАЛЬНИЙ КАБІНЕТ ФІЗИКИ ТА ЙОГО СТРУКТУРА
  3. П”ятковський Олексій Миколайович, здобувач вищої освіти ОП Середня освіта (Фізика. Інформатика) другого (магістерського) рівня вищої освіти Кам”янець-Подільського національного  університету імені Івана Огієнка: ЕФЕКТ КИРЛІАН ТА ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЧНИХ ОБ'ЄКТІВ
  4. П”ятковський Вадим Миколайович, здобувач вищої освіти ОП Середня освіта (Фізика. Інформатика) другого (магістерського) рівня вищої освіти Кам”янець-Подільського національного  університету імені Івана Огієнка: ЕЛЕМЕНТИ ДОПОВНЕНОЇ ТА ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В НАВЧАЛЬНОМУ ФІЗИЧНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ
  5. Скрипнюк Святослав Олегович, здобувач вищої освіти ОП Середня освіта (Фізика. Інформатика) другого (магістерського) рівня вищої освіти Кам”янець-Подільського національного  університету імені Івана Огієнка:  ВІРТУАЛЬНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ З АСТРОНОМІЇ
  6. Ковальчук Галина Вікторівна, здобувач вищої освіти ОП Середня освіта (Фізика. Інформатика) другого (магістерського) рівня вищої освіти Кам”янець-Подільського національного  університету імені Івана Огієнка: ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM – ОСВІТИ

НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ СТУДЕНТІВ І МАГІСТРАНТІВ ЗА ПІДСУМКАМИ НДР У 2022-2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ (4-5 квітня 2023 р. м.Кам’янець-Подільський)

1. Сучасні програмно-педагогічні засоби з фізики Віталій СМІРНОВ, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти 1 року навчання фізико-математичного факультету. Науковий керівник Тетяна ПОВЕДА, кандидат педагогічних наук, доцент

2. Проєкти з фізики як засіб розвитку науково-пошукових здібностей учнів Павло ВЕЛІГІН, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти 1 року навчання фізико-математичного факультету Науковий керівник Тетяна ПОВЕДА, кандидат педагогічних наук, доцент

3. Актуальні питання удосконалення фізичного експерименту у ЗЗСО Аркадій ДЗЮБИНСЬКИЙ, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти 1 року навчання фізико-математичного факультету Науковий керівник Тетяна ПОВЕДА, кандидат педагогічних наук, доцент 

4. Види та функції дидактичних засобів на заняттях з фізики Андрій ПОВЕДА, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти 1 року навчання фізико-математичного факультету Науковий керівник Сергій ОПТАСЮК, кандидат фізико-математичних наук, доцент

5. Класифікація міжпредметних зв’язків та їх вплив на формування навчальних досягнень учнів у процесі вивчення фізики Назар СЛОБОДЯН, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти 1 року навчання фізико-математичного факультету Науковий керівник Олег ПАНЧУК, кандидат педагогічних наук, доцент

6. Значення та функцiї контpолю зa виконaнням домaшнiх зaвдaнь учнів з фізики Руслан ШИНКАРУК, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти 1 року навчання фізико-математичного факультету Науковий керівник Олег ПАНЧУК, кандидат педагогічних наук, доцент

7. Система оповіщення з використанням езернет мережі на основі мікроконтролера ESP32 Дмитро ВОЗНИЦЯ, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти 1 року навчання фізико-математичного факультету Науковий керівник Руслан ПОВЕДА, кандидат фізико-математичних наук, доцент

8. Вплив техногенних та природніх факторів на періодичні кліматичні зміни Владислав ОНУФРАН, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти 1 року навчання фізико-математичного факультету Науковий керівник Руслан ПОВЕДА, кандидат фізико-математичних наук, доцент

9. Фізичний експеримент з механіки в умовах сучасного середовища ЗЗСО. Денис ЦВІЛЯК, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти 1 року навчання фізико-математичного факультету Науковий керівник Руслан ПОВЕДА, кандидат фізико-математичних наук, доцент

10. Проблемне навчання з використанням демонстраційного експерименту на уроках фізики Андрій МІНЕНКО, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти 1 року навчання фізико-математичного факультету Науковий керівник Руслан ПОВЕДА, кандидат фізико-математичних наук, доцент

11. Широкосмугові антенні системи: моделювання, розрахунок та побудова Віктор ЖУРБЕЙ, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти 1 року навчання фізико-математичного факультетуфакультету Науковий керівник Руслан ПОВЕДА, кандидат фізико-математичних наук, доцент

14. Системи реєстрації ультрафіолетового випромінювання Юрій ПУШКО, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти 1 року навчання фізико-математичного факультету Науковий керівник Сергій ОПТАСЮК, кандидат фізико-математичних наук, доцент

15. Вольтметр, розроблений на arduino, у фізичному навчальному експерименті Владислав КАЛИНЮК, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти 1 року навчання фізико-математичного факультету Науковий керівник Сергій ОПТАСЮК, кандидат фізико-математичних наук, доцент

16. Люмінесцентні характеристики полікристалічних широкозонних напівпровідників Артем СТЕПАНЕНКО, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти 1 року навчання фізико-математичного факультету Науковий керівник Сергій ОПТАСЮК, кандидат фізико-математичних наук, доцент

17. Інтеграція природних наук як основа сучасної STEM-освіти Галина КОВАЛЬЧУК, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти 1 року навчання фізико-математичного факультету Науковий керівник Аркадій КУХ, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики

Вісник Кам’янець-Подільського національного університету Івана Огієнка (Фізико-математичні науки) 2023 рік

  1. Велігин П. М. Проєкти з фізики як засіб розвитку науково-пошукових здібностей учнів. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізико-математичні науки. Випуск 16. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. С. 14-16.
  2. Возниця Д. Г. Особливості побудови системи оповіщення на базі WI-FI мережі в організаціях та установах. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізико-математичні науки. Випуск 16. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. С. 16-19.
  3. Дзюбінський А. А. Актуальні питання удосконалення фізичного експерименту в ЗЗСО. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізико-математичні науки. Випуск 16. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. С. 29-31.
  4. Міненко А. В. Застосування проблемного методу навчання у поєднанні з демонстраційним експериментом з фізики. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізико-математичні науки. Випуск 16. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. С. 50-53.
  5. Смірнов В. Р. Використання сучасних програмних засобів у навчанні фізики. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізико-математичні науки. Випуск 16. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. С. 72-75. 

2022 р.

Фроімчук М.А. Дослідження вібрацій. Фігури Хладні. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізико-математичні науки. Випуск 15. Кам’янець-Подільський : Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. 124 с. С.114

Смірнов В.Р. Тeopeтичнi acпeкти сутності чорних дір. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізико-математичні науки. Випуск 15. Кам’янець-Подільський : Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. 124 с. С.103

Рудніченко І.А. Організація позакласної роботи учнів з фізики на засадах нової української школи Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізико-математичні науки. Випуск 15. Кам’янець-Подільський : Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. 124 с. С. 96

Ковальчук Г.В., Журбей В.С. Застосування 3D-прінтерів в навчальних закладах. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізико-математичні науки. Випуск 15. Кам’янець-Подільський : Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. 124 с. С.76

Іванович П.К., Поведа Т.П. Нікола Тесла – геніальний вчений поза часом. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізико-математичні науки. Випуск 15. Кам’янець-Подільський : Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. 124 с. С.64

2021 р.

Атаманчук Петро, Смірнов Віталій, Ковальчук Галина, Гірчук Анастасія Діалектична взаємозумовленість процесу і результату навчально пізнавальної діяльності учнів з фізики Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації» / Відповідальний редактор проф. Т.Ю. Дудка.К., 2021. 399 с.-29-36

Кузик Ілля, Кух Аркадій Інструменти SMART освіти та їх використання Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта, виховання та навчання: вітчизняний та міжнародний досвід» / Відповідальний редактор проф. Т.Ю. Дудка. – К., 2021. – 208 с 131-134

Познанський Роман, Кух Аркадій Технологія доповненої реальності на уроках фізики Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта, виховання та навчання: вітчизняний та міжнародний досвід» / Відповідальний редактор проф. Т.Ю. Дудка. – К., 2021. – 208 с156-159

Кузик  І. В.«АРДУІНО» В ГУРТКОВІЙ РОБОТІ З ФІЗИКИ»  Матеріали наукової конференції «Концепція формування природничо-наукової компетентності та світогляду майбутнього фахівця в умовах STEM-освіти». 6-7 жовтня 2021 р., Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021, 102 с. 52 c.

Мельник Ю.І. ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ДО УЧАСТІ В ОЛІМПІАДАХ З ФІЗИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ Матеріали наукової конференції «Концепція формування природничо-наукової компетентності та світогляду майбутнього фахівця в умовах STEM-освіти». 6-7 жовтня 2021 р., Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021, 102 с 68

Ковальчук Г.М.ПРОЕКТ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ ФІЗИКИ   Матеріали наукової конференції «Концепція формування природничо-наукової компетентності та світогляду майбутнього фахівця в умовах STEM-освіти». 6-7 жовтня 2021 р., Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021, 102 с50

Познананський Р.М. ПРИНЦИПИ І ФОРМИ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM-ОСВІТИ В НАВЧАННІ ФІЗИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ Матеріали наукової конференції «Концепція формування природничо-наукової компетентності та світогляду майбутнього фахівця в умовах STEM-освіти». 6-7 жовтня 2021 р., Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021, 102 с 81

Фроімчук М.А. ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ ЯК МЕТОДИЧНИЙ БАЗИС STEM ОСВІТИ З ФІЗИКИ Матеріали наукової конференції «Концепція формування природничо-наукової компетентності та світогляду майбутнього фахівця в умовах STEM-освіти». 6-7 жовтня 2021 р., Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021, 102 с. С.91.

Ковальчук Г. В. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики як засіб підвищення пізнавальної активності учнів . Збірник наукових праць студентів та магістрантів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021. Випуск 15. С.157

Кузик І. Інструменти Smart освіти та їх використання. Збірник наукових праць студентів та магістрантів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021. Випуск 15. С.159

Мацюк В. М., Савчук О. І., Цибуля І. М. Сили тертя: фізичний парадокс? Збірник наукових праць студентів та магістрантів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021. Випуск 15. С.163.

Мельник Ю. І., Познанський Р. В., Кузик І. В. Технологія рівневої диференціаціії навчання на уроках фізики Збірник наукових праць студентів та магістрантів Кам’янець-Подільського національного
університету імені Івана Огієнка. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021. Випуск 15. С.164

Мельник Ю. Особливості підготовки обдарованих учнів до участі  в олімпіадах з фізики в умовах дистанційного навчання. Збірник наукових праць студентів та магістрантів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021. Випуск 15.С.165

Познанський Р. В. Технології доповненої та віртуальної реальності на уроках фізики. Збірник наукових праць студентів та магістрантів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021. Випуск 15. с.167.

Семенів В.Р. Формування творчих педагогічних вмінь як складової професійної компетентності майбутнього вчителя фізики. Збірник наукових праць студентів та магістрантів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021. Випуск 15. С.171.

Смірнов В. Р. Особливості оперативного контролю навчально-пізнавальної діяльності учнів базової школи . Збірник наукових праць студентів та магістрантів Кам’янець-Подільського національного
університету імені Івана Огієнка. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021. Випуск 15. С.172.

Уваров В. Р., Федоров В. В., Розум’як Д. Є. Інтерактивні технології навчання фізики Збірник наукових праць студентів та магістрантів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021. Випуск 15. С.176.

Уваров В. Р. Радон як можливий індикатор сейсмічної активності у гірських породах. Збірник наукових праць студентів та магістрантів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021. Випуск 15. С.178.

2020 р.

Смірнов Віталій, Ковальчук Галина, Міненко Андрій, Велігін Павло, Атаманчук Петро Оперативний контроль якості навчання фізиці Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції ОСВІТА ТА НАУКА : ПАМ’ЯТАЮЧИ ПРО МИНУЛЕ, ТВОРИМО МАЙБУТНЄ / Відповідальний редактор проф. Т.Ю. Дудка.К., 2020.330 c,  С.243-250

Міжнародна науково-практична конференція ОСВІТА ТА НАУКА : ПАМ’ЯТАЮЧИ ПРО МИНУЛЕ, ТВОРИМО МАЙБУТНЄ (24-25 вересня 2020 р. м. Київ)

2019 р.

Цехмійстер В.А. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка ПРЕДМЕТНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ТА ФУНКЦІЇ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ

Круць О.О., Атаманчук П.С. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана ОгієнкаПроблема формування світоглядних компетентностей старшокласника на уроках фізики

Форкун Н.В. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ОСВІТИ

Мельник Ю.В. , Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ФІЗИКИ УЧНІВ ГІМНАЗІЇ

2018 р.

Бейлик П.І., Кух А.М. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка STEM І КОНСТРУЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ

Вінцарський Б.А., Кух А.М. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка ІНТЕРАКТИВНИЙ ПЛАКАТ ЯК ІННОВАЦІЙНА ФОРМА РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ

Петришена В. М., Кух А. М. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка STEM-ОСВІТА У ВІИВЧЕННІ  ОСНОВ ЕЛЕКТРОНІКИ

Пищаль А. П., Кух А. М. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕДУРИ КОМП’ЮТЕРНОГО ТЕСТУВАННЯ

Салюк В. М., Кух А. М. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка ТИПОВІ НЕСПРАВНОСТІ ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРІВ  ТА ЇХ ДІАГНОСТИКА

Хомовський Д. Ю., Кух А.М. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка ДЕМОНСТРАЦІЙНІ ПРИЛАДИ В НАВЧАЛЬНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ З ФІЗИКИ

Круць О.О. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка Розв’язування задач – ефективний засіб формування в учнів предметних компетентностей з фізики

Горох Б.К. Вибрані питання методики навчального фізичного експерименту в середній школі. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізико-математичні науки. – Випуск 10. –  Кам’янець-Подільський. Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. 2018. – С. 16-21.                         

Форкун Н.В. Методологія забезпечення якості освіти в аспекти компетентнісного підходу Наукові записки / Ред.кол. В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. – Випуск 169 – Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – 242с. С.204-208.                              

ЗБІРНИК

матеріалів наукових досліджень студентів та магістрантів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізико-математичні науки

ВІСНИК

фізико-математичного факультету Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка

НАУКОВІ ПРАЦІ

Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів і аспірантів.